Dar daugiau Šiaulių banko skyrių atveria duris klientams

Švelnėjant karantino sąlygoms Šiaulių bankas atnaujina dar daugiau klientų aptarnavimo padalinių veiklą. Iš viso šalyje veikia jau 52 klientų aptarnavimo padalinių.

Skyriuose klientai gali atlikti visas įprastas finansines operacijas, taip pat konsultuotis dėl pagalbos priemonių, nukentėjus nuo pandemijos.

Į Šiaulių banko skyrius klientai nuo gegužės 11 d. gali atvykti be išankstinės registracijos telefonu, tačiau ribojamas galimas žmonių skaičius patalpoje. Be to, klientai privalo laikytis saugaus atstumo reikalavimų, dėvėti kaukes, respiratorius ar kitas veido apsaugos priemones.

Nors karantino reikalavimai palaipsniui švelnėja, Šiaulių bankas ragina klientus finansinius reikalus tvarkyti nuotoliniu būdu – naudotis el. bankininkyste, grynųjų pinigų operacijas atlikti bankomate, o iškilus klausimams – telefonu susiekti su klientų aptarnavimo centro konsultantais.

Paskelbus karantiną daugumos banko skyrių veikla buvo prevenciškai laikinai sustabdyta.

Karantino metu dirbančių banko skyrių darbo laiką rasite čia.