Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
Atsisiųskite „SB draudimas“ mobiliąją programėlę
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI
E-gyvybės vartotojai gali naudoti „SB draudimo“ mobiliąją programėlę
  • Naujienos
  • Per karantino laikotarpį Šiaulių bankas paskolų mokėjimus atidėjo daugiau nei 600 klientų

Per karantino laikotarpį Šiaulių bankas paskolų mokėjimus atidėjo daugiau nei 600 klientų

Birželio 15 d. duomenimis, Šiaulių bankas jau atidėjo kreditų mokėjimus 626 klientams, kurie patyrė finansinių sunkumų dėl COVID-19 viruso pandemijos ir paskelbto karantino. Daugiausiai paskolų atidėjimų sulaukė verslo klientai – 395 įmonės, kredito įmokų mokėjimai pristabdyti 231 privatiems klientams.

Jau tris mėnesius su finansiniais iššūkiais susidūrę banko klientai teikia paraiškas kreditų įmokų atidėjimui. Pasak Šiaulių banko administracijos vadovo Vytauto Siniaus, šiuo sudėtingu laikotarpiu finansines problemas patiriantiems klientams bankas suteikia pagalbą – nuo konsultacijų iki finansinių instrumentų.

„Su finansines problemas patiriančiais klientais aktyviai bendraujame ir pabandome ieškoti palankiausio sprendimo spręsti situaciją. Jei dėl pandemijos bendrovėms kyla likvidumo problemų, tariamės dėl paskolų mokėjimo atidėjimo, valstybės teikiamų COVID-19 pagalbos priemonių panaudojimo. Reikia pasidžiaugti, kad per karantino laikotarpį daugelis mūsų klientų atsakingai vertino prisiimtus finansinius įsipareigojimus – susidūrę su sunkumais, nedelsia ir ieško sprendimo banke. Remiantis naujaisiais banko duomenimis, viruso pandemija kol kas reikšmingai nepakeitė klientų elgesio – dauguma banko klientų paskolų įmokas moka laiku, o atidėjimų paprašė santykinai nedidelė klientų dalis“, - pabrėžė Vytautas Sinius.

Iš viso gautos 578 verslo klientų paraiškos atidėti kreditų mokėjimus, iki šiol patvirtintos 395 paraiškos, o bendrai atidėta suma siekia 213,360 mln. eurų (beveik 15 proc. nuo viso verslo klientų kreditų portfelio). Kreditų atidėjimų daugiausiai prašė nekilnojamojo turto, didmeninės ir mažmeninės prekybos, apgyvendinimo ir maitinimo, apdirbamosios pramonės sektorių įmonės.

Šiaulių banke verslo klientai kreipiasi į banką dėl paskolų grąžinimo atidėjimo nekeičiant sutarčių sąlygų ir mokant tik palūkanas. Verslo klientai gali pretenduoti į valstybės teikiamas COVID-19 pagalbos priemones – palūkanų kompensavimą, lengvatines paskolas ir garantijas. Iš viso INVEGA administruojamomis priemonėmis Šiaulių banke pasinaudojo virš 300 verslo klientų.

Dėl kredito grąžinimo atidėjimo kreipėsi 348 privatūs klientai, prašymai patvirtinti 231 klientų, kurių bendrai atidėta suma siekia 6,367 mln. eurų. Privatūs klientai daugiausiai prašė atidėti nekilnojamojo turto ir būsto kreditus, rečiau – vartojimo kreditus ir lizingo įmokas.

Šiaulių bankas finansinius sunkumus patiriantiems privatiems klientams būsto paskolas atideda iki 12 mėn, o automobilių lizingo ir vartojimo kreditus – iki 6 mėn. laikotarpiui. Klientui susidūrus su finansiniais sunkumais, bankas siekia su klientu tartis ir ieškoti išeities, o esant rimtiems iššūkiams – atidėti mokėjimus.

Dalis prašymų atidėti kredito grąžinimo laikotarpį būna nepatvirtinami dėl klientų nepateikiamų dokumentų, įrodančių sumažėjusias pajamas. Taip pat dalis klientų po konsultacijos su banko specialistu persigalvoja arba randa kitą sprendimo būdą.