Šiaulių banko klientams – dar patogesnis aptarnavimas

Nuo šių metų Šiaulių banko klientai turi dar vien pasirinkimą, kaip nori būti aptarnauti. Nuo sausio 1 d. ima veikti nuotolinis klientų identifikavimas telefonu.

Klientų aptarnavimas telefonu (arba nuotolinis Kliento identifikavimas) – tai galimybė susitvarkyti pagrindinius finansinius klausimus paskambinus mums telefonu 1813.

Jums paskambinus telefonu 1813 ir išsirinkus norimą paslaugą mes paprašysime jūsų identifikuoti savo tapatybę su viena iš pasirinktų identifikavimo priemonių: Smart-ID, Mobiliuoju parašu, PIN+SMS arba Kodų generatoriumi.

Sėkmingai patvirtinus savo tapatybę, jums telefonu gali būti teikiamos šios paslaugos:

 

Paskambinus, tačiau nepasirinkus automatinio identifikavimo, klientai bus aptarnaujami įprastai, konsultuojant bendriniais klausimais arba pristatant banko paslaugas.

 

Daugiau informacijos apie paslaugą rasite paspaudę čia.