Dažnai užduodami klausimai

Kas yra paslaugų planas?

Paslaugų planas – tai kasdienių bankinių paslaugų rinkinys. Už paslaugas, įtrauktas į rinkinį, taikomas vienas fiksuotas mėnesinis mokestis.

Ar paslaugų planas yra privalomas?

Šiais paslaugų planais naudotis verta, tačiau neprivaloma.

Kodėl verta naudotis paslaugų planu?

Pasirinkę paslaugų planą, visada žinosite. kiek per mėnesį sumokate už kasdienes banko paslaugas, įtrauktas į paslaugų planą. Be to, galėsite nemažai sutaupyti, jeigu aktyviai naudojatės internetinės bankininkystės sistema „SB linija“ ir atliekate SEPA kredito pervedimus (SEPA kredito pervedimus, įmokas už paslaugas, periodinius SEPA mokėjimus, vienkartinius ir automatinius e. sąskaitų apmokėjimus, „Bank link“ operacijas), nes jie papildomai Jums nieko nekainuos. Į paslaugų planą įtraukta ir debeto mokėjimo kortelė, kuria lengvai ir paprastai galėsite atsiskaityti už pirkinius ar paslaugas Lietuvoje ir užsienyje.

Įsivertinti, kiek sutaupytumėte pasirinkę paslaugų planą, galite pasinaudoję „Tinkamiausio paslaugų plano skaičiuokle“.

Kaip galima užsisakyti paslaugų planą?

Paslaugų planą galima užsisakyti internetinės bankininkystės sistemoje „SB linija“ arba atvykus į artimiausią banko padalinį. Paslaugų planas pradedamas taikyti po 2 (dviejų) banko darbo dienų.

Ar užsisakius paslaugų planą reikia užsisakyti ir paslaugų plane nurodytą debeto kortelę? Ar galėsiu naudotis turima debeto kortele?

Mokėjimo kortelės užsisakyti neprivaloma, tai priklauso tik nuo Jūsų poreikio:

  • Užsisakę paslaugų planą, Jūs galite užsisakyti ir debeto kortelę. Tuomet šiai mokėjimo kortelei nebus taikomas mokėjimo kortelės išdavimo ir mėnesinis kortelės sąskaitos administravimo mokestis. Užsisakyti debeto kortelę ir įtraukti ją į paslaugų plano rinkinį galima vėliau - tada, kai prireiks.
  • Jeigu turite „Debit MasterCard“ ar „Maestro“ debeto kortelę, ją galite įtraukti į pasirinkto paslaugų plano rinkinį.

Pastaba. Jeigu turimos debeto kortelės neįtrauksite į pasirinktą paslaugų rinkinį, ja ir toliau galėsite naudotis tomis pačiomis sąlygomis, kokiomis ši debeto kortelė buvo išduota iki jos galiojimo pabaigos. 

Ar galiu užsisakyti paslaugų planą, jeigu nenoriu debeto kortelės?

Paslaugų planą galite užsisakyti ir neturėdami ar neužsisakydami debeto kortelės.

Ar turėdamas antrą debeto kortelę, kuri neįtraukta į paslaugų planą, už ją turėsiu mokėti atskirai?

Taip, jai bus taikomi tipiniai mokėjimo kortelės paslaugų įkainiai.

Ar galima keisti paslaugų planą? Kaip tai galima padaryti?

Paslaugų planą keisti galima. Norėdami pasikeisti paslaugų planą, užpildykite naujo paslaugų plano užsakymo formą internetinės bankininkystės sistemoje „SB linija“ arba atvykę į artimiausią banko padalinį.

Kada nurašomas paslaugų plano mokestis?

Paslaugų plano mokestis už kiekvieną kalendorinį mėnesį nurašomas paskutinę kalendorinio mėnesio dieną. Mėnesinis mokestis už pirmąjį paslaugų plano naudojimo mėnesį nurašomas pagal faktinį paslaugų plano naudojimo dienų skaičių.

Kokį laikotarpį galioja užsakytas paslaugų planas?

Paslaugų planas galioja neterminuotai, bet bankui nustačius, kad paslaugų planu naudojamasi nesąžiningai ar kitaip yra pažeidžiamos su banku sudarytos Banko sąskaitos ir (ar) Kortelės naudojimo sutarties sąlygos, paslaugų plano naudojimas gali būti apribotas arba visiškai nutrauktas.

Ar užsisakius paslaugų planą jis galios visoms mano sąskaitoms?

Paslaugų planas galioja visoms Jūsų turimoms banko ir kortelių sąskaitoms eurais (išskyrus vertybinių popierių sąskaitas). Paslaugų plane nurodyti kortelės aptarnavimo, grynųjų pinigų įnešimo ir išmokėjimo įkainiai taikomi tik vienai Jūsų pasirinktai debeto kortelei.