Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
Atsisiųskite „SB draudimas“ mobiliąją programėlę
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI
E-gyvybės vartotojai gali naudoti „SB draudimo“ mobiliąją programėlę
  • Naujienos
  • Sukčiai vėl bando pasinaudoti Šiaulių banko vardu

Sukčiai vėl bando pasinaudoti Šiaulių banko vardu

Mieli klientai,
 

Sulaukėme žinių, kad šiandien (birželio 18 d.) keli klientai sulaukė sukčių, apsimetančių Šiaulių banku, skambučio. Pokalbio metu yra prašoma padiktuoti prisijungimo prie elektroninės banko sąskaitos ar panašius duomenis.

Primename, kad Banko atstovai, skambindami klientams, niekada neprašo jokių prisijungimų.

Susidūrus su tokia situacija, rekomenduojame kuo greičiau nutraukti pokalbį su sukčiais ir kuo skubiau informuoti Banką.

Likime budrūs ir saugokime savo duomenis.
 

Kaip atrodo sukčiavimo telefonu būdas?

Tokiu atveju sukčiai susisiekia telefonu (gali ir kitais būdais: įprastu paštu, el. paštu, internetu). Klientui atrodo, kad su juo susisiekė bankas. Dažniausiai priežastimi yra nurodytas kažkoks skubus atvejis, susijęs su kliento sąskaita: siūloma užblokuoti neteisingą pervedimą, sustabdyti neteisėtus veiksmus, patvirtinti duomenų teisingumą, reikalaujama apmokėti skolą bankui, informuojama apie pinigų pervedimą ir panašiai.

Skambučio metu gali būti prašoma nurodyti naudotojo ID, asmens kodą, kortelių PIN kodus ar jų numerius. Po kurio laiko telefone galite išvysti savo turimos prisijungimo priemonės atsiųstą prašymą suvesti slaptažodžius.