Ar keisis kredito sutarčių sąlygos? Ar turėsiu sudaryti naują kredito sutartį su Šiaulių banku?
- Sutarčių sąlygos dėl perkėlimo nesikeičia, išskyrus pasikeitusią kredito aptarnavimo sąskaitą. Vietoje kredito aptarnavimo sąskaitos „Danske Bank“, nuo š. m. gegužės 1 d. klientai turi mokėti kredito įmokas į Šiaulių banko kredito aptarnavimo sąskaitas.
- Dėl kreditų perkėlimo nereikės sudaryti naujos kredito sutarties su Šiaulių banku, tačiau nuo š. m. gegužės 1 d. Jums, kaip Šiaulių banko klientui, taikomos Šiaulių banko bendrosios paslaugų teikimo taisyklės ir paslaugų įkainiai, su kuriais susipažinti galima sb.lt arba kreipiantis į klientų aptarnavimo centrą tel. 1813 bei el. paštu. info@sb.lt.
- Daliai klientų, kurių, pagal lizingo sutartį ir grąžinimo grafiką, įmokos mokėjimo diena yra mėnesio 1-4 d., mokėjimo diena automatiškai bus keičiama į mėnesio 5 dieną.
Ar turiu atidaryti sąskaitą Šiaulių banke?
- Klientams nereikia patiems atidaryti sąskaitų kreditų aptarnavimui, nes jos jau buvo atidarytos automatiškai. Klientai buvo informuoti apie naujus kredito aptarnavimo sąskaitų numerius š. m. gegužės 1 d. Kilus klausimams, prašome susisiekti su Šiaulių banku 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337) arba el. paštu info@sb.lt.
- Jeigu norite atsidaryti sąskaitą Šiaulių banke kasdienėms reikmėms, dėl sąskaitos atidarymo kviečiame atskirai kreiptis į Šiaulių banką.
Ar ateityje visi kredito sutarčių pakeitimai turi būti derinami su Šiaulių banku?
Visi sutarčių pakeitimo prašymai turi būti pateikiami Šiaulių bankui nuo š. m. gegužės 1 d.
Ar turėsiu mokėti mokesčius už kreditų perkėlimą į Šiaulių banką?
Klientai neturi mokėti jokių mokesčių, susijusių su perkėlimu.
Ar man reikia pervesti savo darbo užmokestį į Šiaulių banką?
Klientams neprivaloma darbo užmokesčio pervesti į Šiaulių banką, tačiau svarbu periodiškai pervesti sumą, reikalingą įmokoms pagal kredito sutartį padengti.
Kur ateityje matysiu duomenis, susijusius su savo kredito sutartimi (įmokos, kredito likutis, pranešimai apie palūkanų normos pokyčius)?
- Klientai, jau turintys galiojančią elektroninių paslaugų sutartį su Šiaulių banku, su jų sutartimi ir mokėjimo grafiku susijusią informaciją gali peržiūrėti Šiaulių banko interneto ir mobiliajame banke.
- Klientai, neturintys galiojančios Šiaulių banko elektroninės bankininkystės, norėdami užsisakyti paslaugą turi kreiptis į Šiaulių banką.
- Galiojančią lizingo sutartį turintys klientai gali užsiregistruoti Šiaulių banko Lizingo sutarčių sistemoje, ir ten peržiūrėti lizingo mokėjimo grafikus, išrašytas sąskaitas bei mokėtinas sumas. Prisijungimui prie Lizingo sutarčių sistemos reikalingas asmens kodas, el. pašto adresas ir kliento lizingo sutarties numeris. Lizingo sutartis klientai gali matyti ir Šiaulių banko interneto banke, jei toki turi.
Kiek ilgai bus prieinamas „Danske eBankas“?
- „Danske eBankas“ klientams bus prieinamas iki š. m. gegužės 31 d. Po šios datos Elektroninių paslaugų teikimo sutartis su „Danske Bank“ bus laikoma nutraukta. Patariame klientams išsisaugoti reikiamus kredito aptarnavimo sąskaitos išrašus prieš uždarant „Danske eBanką“.
- Šiaulių banko elektroninė bankininkystė nėra užsakoma automatiškai, todėl norint užsisakyti elektroninę bankininkystę prašome kreiptis į Šiaulių banką.
Ar įkeisto turto savininkai taip pat bus informuoti apie pasikeitimą?
Kreditų gavėjai, bendraskoliai, laiduotojai ir įkeisto turto savininkai buvo informuoti apie perkėlimą.
Kas nutiks su įkeistu turtu?
- Visas prievolių įvykdymo užtikrinimo priemonės (hipoteka, laidavimas ir pan.) ir jų sutartys jau buvo arba artimiausiu metu bus perkeltos į Šiaulių banką. Sutarčių sąlygos nesikeis.
- Klientams nereikia imtis jokių veiksmų dėl įkeisto turto perdavimo, ir dėl to jie nepatirs jokių išlaidų.
Kas nutiks su įkeistu turtu? Ar turiu ką nors dėl to padaryti ar mokėti mokesčius?
Hipotekos bus perregistruotos Šiaulių banko vardu, todėl klientai neturi mokėti jokių mokesčių. Šiaulių bankas ir „Danske Bank“ pasirūpins reikiamais registro įrašais per artimiausius mėnesius. Jei klientai nori sudaryti sandorius su savo turtu per šį laikotarpį, jie turėtų kreiptis į Šiaulių banką.
Mano automobilis, įsigytas pagal lizingo sutartį, iki šiol priklausė „Danske Bank“. Ar turiu ką nors daryti?
Nuo š. m. gegužės 1 d. Šiaulių bankas yra pagal lizingo sutartį įsigyto turto savininkas. Transporto priemonių atveju, savininko pasikeitimas netrukus bus užregistruotas VĮ Regitra, o gegužės mėn. klientai registruotu paštu gaus naujus transporto priemonių registracijos pažymėjimus.
Kokiais klausimais po š. m. gegužės 1 d. galiu kreiptis į „Danske Bank“?
- Jei kyla klausimų dėl kreditų, perkeltų į Šiaulių banką, klientai turi kreiptis į Šiaulių banką telefonu 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337) arba el. paštu info@sb.lt.
- Kilus klausimams dėl sutarčių, kurių galiojimas jau pasibaigęs, klientai turėtų susisiekti su „Danske Bank“. Reikiamą kontaktinę informaciją galite rasti „Danske Bank“ tinklalapyje.
Ar turiu pateikti galiojantį draudimo polisą Šiaulių bankui?
- Įkeisto turto ar lizingo sutarties draudimo polisas galioja iki polise nurodytos datos. „Danske Bank“ informuos draudikus apie naująjį naudos gavėją, klientui nieko daryti nereikia.
- Ateityje sudarydami naujas draudimo sutartis, klientai privalo nurodyti Šiaulių banką kaip naudos gavėją. Šiaulių bankui draudimo administravimo paslaugas teikia Draudimo brokeris – UADBB „Aon Baltic“.