Interneto bankas
Lizingo sutarčių informacija
Lizingo sutarčių sudarymas

Danske Bank A/S Lietuvos filialo privačių klientų kreditų portfelio pardavimas Šiaulių bankui

BENDRA INFORMACIJA

Ką turėčiau daryti?

Mes pasirūpinome, kad portfelio perkėlimas būtų kuo patogesnis klientams. Šiaulių bankas visiems klientams atidarė kredito/lizingo (toliau- kreditas) aptarnavimo sąskaitas, į kurias nuo š. m. gegužės 1 d. klientai privalo mokėti kredito įmokas. Klientams šiuo atžvilgiu nereikia imtis jokių papildomų veiksmų.

   

Kas nutiko su mano lėšomis, esančiomis „Danske Bank“ kredito aptarnavimo sąskaitose š. m. gegužės 1 d.?

Š.  m. gegužės 1 d. „Danske Bank“ kreditų aptarnavimo sąskaitų likučiai buvo pervesti į naujas kreditų aptarnavimo sąskaitas Šiaulių banke ir bus naudojami būsimoms kredito/lizingo sutarčių įmokoms. Pasitikslinti pervestą likutį galite Šiaulių banko interneto banke, jei jį užsisakysite. Šiaulių banko elektroninė bankininkystė nėra užsakoma automatiškai, todėl norint užsisakyti - prašome kreiptis į Šiaulių banką.

 

Kas nutiks su kreditų įmokomis, kurios bus gautos į kredito aptarnavimo sąskaitas „Danske Bank“ po š. m. gegužės 1 d.?

Visos sumos, gautos į kredito aptarnavimo sąskaitas „Danske Bank“ š. m. gegužės 1 – 31 d., bus automatiškai pervedamos į atitinkamų klientų kredito aptarnavimo sąskaitas Šiaulių banke. Visas vėliau gautas sumas „Danske Bank“  grąžins mokėtojui.

 

Kur galiu rasti naują kredito aptarnavimo sąskaitą?

Visą informaciją, susijusią su kredito perkėlimu (taip pat ir naują kredito aptarnavimo sąskaitą) iki gegužės 31 d. galite rasti savo „Danske eBanke“. Taip pat visuomet galite kreiptis į Šiaulių banką tel. 1813 arba rašyti el. laišką adresu kc@sb.lt

SUTARTYS

Ar keisis kredito sutarčių sąlygos? Ar turėsiu sudaryti naują kredito sutartį su Šiaulių banku?

  • Sutarčių sąlygos dėl perkėlimo nesikeičia, išskyrus pasikeitusią kredito aptarnavimo sąskaitą. Vietoje kredito aptarnavimo sąskaitos „Danske Bank“, nuo š. m. gegužės 1 d. klientai turi mokėti kredito įmokas į Šiaulių banko kredito aptarnavimo sąskaitas.
  • Dėl kreditų perkėlimo nereikės sudaryti naujos kredito sutarties su Šiaulių banku, tačiau nuo š. m. gegužės 1 d. Jums, kaip Šiaulių banko klientui, taikomos Šiaulių banko bendrosios paslaugų teikimo taisyklės ir paslaugų įkainiai, su kuriais susipažinti galima sb.lt arba kreipiantis į klientų aptarnavimo centrą tel. 1813 bei el. paštu. kc@sb.lt.
  • Daliai klientų, kurių, pagal lizingo sutartį ir grąžinimo grafiką, įmokos mokėjimo diena yra mėnesio 1-4 d., mokėjimo diena automatiškai bus keičiama į mėnesio 5 dieną.

 

Ar turiu atidaryti sąskaitą Šiaulių banke?

  • Klientams nereikia patiems atidaryti sąskaitų kreditų aptarnavimui, nes jos jau buvo atidarytos automatiškai. Klientai buvo informuoti apie naujus kredito aptarnavimo sąskaitų numerius š. m. gegužės 1 d. Kilus klausimams, prašome susisiekti su Šiaulių banku 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337) arba el. paštu kc@sb.lt.
  • Jeigu norite atsidaryti sąskaitą Šiaulių banke kasdienėms reikmėms, dėl sąskaitos atidarymo kviečiame atskirai kreiptis į Šiaulių banką.

 

Ar ateityje visi kredito sutarčių pakeitimai turi būti derinami su Šiaulių banku?

Visi sutarčių pakeitimo prašymai turi būti pateikiami Šiaulių bankui nuo š. m. gegužės 1 d.

 

Ar turėsiu mokėti mokesčius už kreditų perkėlimą į Šiaulių banką?

Klientai neturi mokėti jokių mokesčių, susijusių su perkėlimu.

 

Ar man reikia pervesti savo darbo užmokestį į Šiaulių banką?

Klientams neprivaloma darbo užmokesčio pervesti į Šiaulių banką, tačiau svarbu periodiškai pervesti sumą, reikalingą  įmokoms pagal kredito sutartį padengti.

 

Kur ateityje matysiu duomenis, susijusius su savo kredito sutartimi (įmokos, kredito likutis, pranešimai apie palūkanų normos pokyčius)?

  • Klientai, jau turintys galiojančią elektroninių paslaugų sutartį su Šiaulių banku, su jų sutartimi ir mokėjimo grafiku susijusią informaciją gali peržiūrėti Šiaulių banko interneto ir mobiliajame banke.
  • Klientai, neturintys galiojančios Šiaulių banko elektroninės bankininkystės, norėdami užsisakyti paslaugą turi kreiptis į Šiaulių banką.
  • Galiojančią lizingo sutartį turintys klientai gali užsiregistruoti Šiaulių banko Lizingo sutarčių sistemoje, ir ten peržiūrėti lizingo mokėjimo grafikus, išrašytas sąskaitas bei mokėtinas sumas. Prisijungimui prie Lizingo sutarčių sistemos reikalingas asmens kodas, el. pašto adresas ir kliento lizingo sutarties numeris. Lizingo sutartis klientai gali matyti ir Šiaulių banko interneto banke, jei toki turi.

 

Kiek ilgai bus prieinamas „Danske eBankas“?

  • „Danske eBankas“ klientams bus prieinamas iki š. m. gegužės 31 d. Po šios datos Elektroninių paslaugų teikimo sutartis su „Danske Bank“ bus laikoma nutraukta. Patariame klientams išsisaugoti reikiamus kredito aptarnavimo sąskaitos išrašus prieš uždarant „Danske eBanką“. 
  • Šiaulių banko elektroninė bankininkystė nėra užsakoma automatiškai, todėl norint užsisakyti elektroninę bankininkystę prašome kreiptis į Šiaulių banką.

 

Ar įkeisto turto savininkai taip pat bus informuoti apie pasikeitimą?

Kreditų gavėjai, bendraskoliai, laiduotojai ir įkeisto turto savininkai buvo informuoti apie perkėlimą.

 

Kas nutiks su įkeistu turtu?

  • Visas prievolių įvykdymo užtikrinimo priemonės (hipoteka, laidavimas ir pan.) ir jų sutartys jau buvo arba artimiausiu metu bus perkeltos į Šiaulių banką. Sutarčių sąlygos nesikeis.
  • Klientams nereikia imtis jokių veiksmų dėl įkeisto turto perdavimo, ir dėl to jie nepatirs jokių išlaidų.

 

Kas nutiks su įkeistu turtu? Ar turiu ką nors dėl to padaryti ar mokėti mokesčius?

Hipotekos bus perregistruotos Šiaulių banko vardu, todėl klientai neturi mokėti jokių mokesčių. Šiaulių bankas ir „Danske Bank“ pasirūpins reikiamais registro įrašais per artimiausius mėnesius. Jei klientai nori sudaryti sandorius su savo turtu per šį laikotarpį, jie turėtų kreiptis į Šiaulių banką.

 

Mano automobilis, įsigytas pagal lizingo sutartį, iki šiol priklausė „Danske Bank“. Ar turiu ką nors daryti?

Nuo š. m. gegužės 1 d. Šiaulių bankas yra pagal lizingo sutartį įsigyto turto savininkas. Transporto priemonių atveju, savininko pasikeitimas netrukus bus užregistruotas VĮ Regitra, o gegužės mėn. klientai registruotu paštu gaus naujus transporto priemonių registracijos pažymėjimus.

 

Kokiais klausimais po š. m. gegužės 1 d. galiu kreiptis į „Danske Bank“?

  • Jei kyla klausimų dėl kreditų, perkeltų į Šiaulių banką, klientai turi kreiptis į Šiaulių banką telefonu 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337) arba el. paštu kc@sb.lt.
  • Kilus klausimams dėl sutarčių, kurių galiojimas jau pasibaigęs, klientai turėtų susisiekti su „Danske Bank“. Reikiamą kontaktinę informaciją galite rasti „Danske Bank“ tinklalapyje.

 

Ar turiu pateikti galiojantį draudimo polisą Šiaulių bankui?

  • Įkeisto turto ar lizingo sutarties draudimo polisas galioja iki polise nurodytos datos. „Danske Bank“ informuos draudikus apie naująjį naudos gavėją, klientui nieko daryti nereikia.
  • Ateityje sudarydami naujas draudimo sutartis, klientai privalo nurodyti Šiaulių banką kaip naudos gavėją. Šiaulių bankui draudimo administravimo paslaugas teikia Draudimo brokeris – UADBB „Aon Baltic“.
ASMENS DUOMENYS

Kokius asmens duomenis „Danske Bank“ perdavė Šiaulių bankui?

Privačių klientų kreditų portfelis perkeliamas kaip verslas, todėl Šiaulių bankas perima „Danske Bank A/S“ Lietuvos filialo, kaip kreditoriaus vaidmenį kredito, lizingo, prievolių įvykdymo užtikrinimo ir kitose sutartyse. Perkėlimo tikslais Šiaulių bankui perduota visa informacija ir duomenys, susiję su minėtomis sutartimis ir šių sutarčių šalimis, kurie reikalingi Šiaulių bankui kaip kreditoriui, kad jis vykdytų savo įsipareigojimus ir kitas teisines prievoles (pvz. pinigų plovimo ir terorizmo finansavimo prevencijos užtikrinimas).

 

Kokio laikotarpio duomenys perduodami?

Perduodami duomenys priklauso nuo perkeliamų kredito sutarčių. Kadangi Šiaulių bankui perduotos visos galiojančios kredito sutartys, duomenų perdavimas apima visą informaciją ir dokumentus, susijusius su kredito, lizingo prievolių įvykdymo užtikrinimo ir kitomis sutartimis, kurios reikalingos Šiaulių bankui vykdyti savo teisinius įsipareigojimus.

 

Ar galiu nesutikti, kad mano asmens duomenys būtų perduoti Šiaulių bankui?

  • Negalite atsisakyti atskleisti ar perduoti duomenis verslo pardavimo atveju. Perleidžiant verslą, jo perėmėjas (Šiaulių bankas) perima visą su verslu susijusį turtą, sutartis, teises bei pareigas. Lygiai taip pat šio proceso metu perduodami su verslu susiję duomenys. Verslas negali būti perduotas ir jo tęstinis valdymas neįmanomas neperduodant duomenų.
  • Verslo perdavimas yra teisėtas veiksmas, kurio metu duomenys buvo perduoti Šiaulių bankui, kaip verslo perėmėjui, remiantis teisėtais Šiaulių banko, kaip duomenų valdytojo, interesais ir pagrindais. Toks duomenų tvarkymas ir atskleidimas verslo perėmėjui atitinka „Danske Bank“ asmens duomenų apsaugos nuostatas ir bendruosius duomenų apsaugos reikalavimus.

 

Kas ateityje galės susipažinti su mano asmens duomenimis? Kas atsakingas už tokių duomenų tvarkymą?

Nuo š. m. gegužės 1 d. Šiaulių bankas atsakingas už tolesnį perduotų asmens duomenų tvarkymą. Šiaulių bankas praneš Jums, kaip bus tvarkomi Jūsų asmens duomenys. Informaciją apie tai, kaip Šiaulių bankas tvarko asmens duomenis, taip pat galite rasti šio banko interneto svetainėje arba tiesiogiai susisiekę su Šiaulių banku. Kontaktinius duomenis rasite Šiaulių banko tinklalapyje.

Siekdami užtikrinti geriausią jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus.
Sužinoti daugiau
Nesutinku