Kaip pasitikrinti, ar turima „Smart-ID“ paskyra yra tinkama prisijungimui prie savitarnos?
Esami bei nauji klientai prisijungimui/registracijai prie INVL savitarnos gali naudoti tik „Smart-ID“ programėlės paskyrą, kuri turi kvalifikuotą elektroninį parašą. Pasitikrinti, ar Jūsų naudojama „Smart-ID“ paskyra yra tinkama, galite „Smart-ID“ programėlėje:
1. Atsidarykite „Smart-ID“ programėlę ir paspauskite viršuje esančią meniu ikonėlę.
2. Pasirinkite meniu punktą ‘Naudotojo informacija’.
3. Patikrinkite savo paskyros lygį.
Jei Jūsų paskyra nėra ‘Smart-ID kvalifikuotas elektroninis parašas‘ (programėlėje tokiu atveju rašoma ‘Smart-ID basic‘) galite pasinaudoti biometriniu identifikavimu ir pakeisti savo paskyros lygį iš ‘Smart-ID basic‘ į ‘Smart-ID kvalifikuotas elektroninis parašas‘. Daugiau informacijos rasite čia.
Registruotis INVL savitarnoje taip pat galite su mobiliuoju parašu.
- Kaip susikurti Smart-ID paskyrą skaitykite ČIA.