Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI

Verslo savitarnos instrukcija

Savitarna darbdaviams pasiekiama adresu verslas.sb.lt tik su mobiliuoju parašu ir tik įmonių atstovams, kuriuos prideda INVL x Šiaulių bankas atstovai pagal pasirašytas ir galiojančias lojalumo sutartis.   

1. Prisijungimas

Įmonės atstovas prisijungimo lange suveda savo asmens kodą ir mobilaus telefono numerį, į kurį atsiunčiamas kodas, skirtas prisijungimui mobiliuoju parašu. Po jo patvirtinimo įmonės atstovas yra prijungiamas prie savitarnos darbdaviams.

2. Darbuotojų sąrašo įkėlimas

Prisijungęs įmonės atstovas turi galimybę pateikti darbuotojų sąrašą:

2.1. Sąrašo įkėlimas, naudojant pateiktą formą

Vartotojas parsisiunčia formą, užpildytą paskutiniais aktualiais duomenimis iš darbuotojų sąrašo. Jei vartotojas dar nėra pateikęs jokių duomenų, parsisiunčiamas tuščias formos šablonas:

Atsisiųstas failas turi būti koreguojamas (pridedant ar panaikinant dalyvius) arba pirmą kartą užpildomas atitinkama struktūra: darbuotojo asmens kodas, sutarties numeris ir suma:

Pakoreguotas failas įkeliamas į sistemą:

Įkeliant failą vykdomas failo tikrinimas. Jei įkeliamas neteisingo formato ar struktūros failas, tuomet pateikiamas klaidos pranešimas:

Jei įkeliamas teisingas failas, tuomet pateikiamas įkeltų dalyvių sąrašas, kuris yra papildomai tikrinamas. Pagal pateiktą asmens kodą ir sutarties numerį ieškoma aktyvių trečios pakopos dalyvių. Jeigu nepavyksta surasti dalyvio pagal abu duomenis rodomas klaidos pranešimas:

Jei tokio dalyvio sistemoje nėra arba nurodytas neteisingas dalyvio sutarties numeris, pateikiamas klaidos pranešimas eilutėje, kuri yra neteisinga:

Ištaisius visas klaidas, pakoregavus asmens kodą arba pataisius sutarties numerį arba pasirinkus teisingą fondą, vartotojas spaudžia mygtuką Išsaugoti. Suformuojamas ir išsaugomas darbuotojų sąrašo failas, kurį vėliau galima peržiūrėti Dokumentų skiltyje.

Sėkmingai pateikus darbuotojų sąrašą pateikiama mokėjimo informacija - kokius pavedimus turi atlikti įmonė. Pateikiama visa pavedimui reikiama informacija: suma, banko sąskaitos numeris ir mokėjimo paskirties tekstas, kuriame nurodomas įmonės kodas.

2.2. Duomenų redagavimas

Pradiniame lange pasirinkus redaguoti duomenis pateikiamas esamas darbuotojų sąrašas, kurį galima redaguoti.

Naujame lange vartotojas turi galimybę:

Paspaudus mygtuką , pridedama nauja eilutė sąraše, kur vartotojas turi nurodyti dalyvio asmens kodą. Radus tokį dalyvį, pateikiamas sąrašas fondų, kuriuose dalyvis turi sudaręs pensijos kaupimo sutartis. Vartotojas turi pasirinkti reikiamą fondą ir nurodyti sumą.

Redaguoti galima dalyvio fondą, ar sumą tiesiog pažymėjus reikiamą lauką ir pakeitus jo reikšmę.

SVARBU – įmonės darbuotojams, kurie yra suvedami sąrašuose, taikomos su įmone sutartos ir sutartyje aprašytos mokesčių nuolaidos. Jeigu įmoka darbuotojui nevedama, jis iš sąrašo netrinamas, o įmokos suma keičiama į 0 eur.

Norinti ištrinti dalyvį iš sąrašo spaudžiame mygtuką .

Suvedus visus pakeitimus spaudžiame „Išsaugoti“.

Jei visi pakeitimai atlikti teisingai, tuomet pateikiamas mokėjimų sąrašas, kokius pavedimus turi atlikti įmonė. Pateikiama visa pavedimui reikiama informacija: suma, banko sąskaitos numeris ir mokėjimo paskirties tekstas, kuriame nurodomas įmonės kodas.

3. Įmokų apdorojimas

Gavus pavedimą iš įmonės jis yra apdorojamas – priskiriamas dalyvių sutartims, pagal aktualų, paskutinį pateiktą darbuotojų sąrašą. Jei įmokos jau paskirstytos dalyviams, tačiau fondo vienetai dar nėra nupirkti tuomet prisijungusiam vartotojui nėra galimybės redaguoti ar įkelti darbuotojų sąrašo.

Ar įmonė yra atlikusi pavedimą yra tikrinama pagal mokėjimo įrašo informaciją:

Jei abi sąlygos tenkinamos, tuomet vartotojui pateikiamas langas:

Vartotojas turi galimybę tik peržiūrėti aktualų paskutinį ir naujausią darbuotojų sąrašą. Redagavimo galimybės nėra, kol nebus įvykdytos fondo vienetų pirkimo operacijos.

4. Dokumentai

Savitarnoje pateikiami visi istoriniai įmonės pateikti darbuotojų sąrašai su data kada buvo įkeltas failas ir kas jį įkėlė.

5. Įmokų ataskaita

Savitarnoje yra pateikiama pervestų ir apskaitytų įmokų ataskaita, kurioje galite: