Gyvybės draudimo bendrovė „Bonum Publicum“ keičia pavadinimą į „SB draudimas“
Šiaulių banko valdoma gyvybės draudimo bendrovė „Bonum Publicum“ nuo liepos 1 d. keičia pavadinimą į „SB draudimas“. Pokytį paskatino glaudesnė integracija su Šiaulių banku ir grupės mastu įgyvendinama įvaizdžio strategija – būti arčiau kliento.
Pasak Šiaulių banko administracijos vadovo Vytauto Siniaus, bendrovės pavadinimo keitimas – logiškas ir nuoseklus žingsnis, atspindintis Šiaulių banko požiūrį – siūlyti klientams visas grupės įmonių finansines paslaugas iš vienų rankų.
„Įgyvendindami „Jūsų bankas – arčiau Jūsų“ strategiją, siekiame išnaudoti mūsų stiprybę – plačiausią šalyje padalinių tinklą, kai visuose skyriuose galima gauti ne tik banko, bet ir antrinių įmonių paslaugas. Be to, „SB draudimo“ pavadinimas bus vieningesnis su kitais grupės prekių ženklais – bendrovė bus geriau atpažįstama, kaip Šiaulių banko grupės dalis, tiksliau bus išreiškiama pagrindinė įmonės veikla“, – pavadinimo pokyčio privalumus vardijo V. Sinius.
„SB draudimo“ direktoriaus Sauliaus Jokubaičio teigimu, per 20 veiklos metų bendrovė užsitarnavo klientų pasitikėjimą ir rado savo vietą šalies gyvybės draudimo rinkoje. Glaudesnė sinergija su Šiaulių banku suteiks daugiau papildomų verslo galimybių.
„Pavadinimo pakeitimas nėra vien nauja iškaba – šis žingsnis žymi naują bendrovės veiklos etapą. „SB draudimas“ šiemet investuoja į paslaugų kokybę – plečiamos savitarnos ir nuotolinio klientų aptarnavimo galimybės, klientams siūlome sutartis pagal individualius poreikius. Kitąmet ketiname pristatyti internetinį pardavimų portalą, optimizuosiantį draudimo sutarties sudarymo procesą, o taip pat klientams pasiūlyti būsto kreditų gavėjų draudimą“ , - teigė „SB draudimas vadovas S. Jokubaitis.
Su nauju pavadinimu „SB draudimas“ taip pat pristatė atnaujintą prekės ženklą, logotipą, vizualinį stilių. Prekės ženklą sukūrė reklamos agentūra TRUTH. „SB draudimas“ logotipą sudaro grafinis elementas – žalios spalvos netaisyklingai apibrėžta linija, kurios viduje įkomponuotas Šiaulių banko logotipo grafinis elementas. Naujasis prekės ženklas atspindės „SB draudimo“ požiūrį į gyvenimą: daugiau spalvų, lengvų formų ir pozityvumo.
Kartu su prekės ženklu „SB draudimas“ pristato ir naują šūkį – gyvenimui be baimės. Pasak bendrovės vadovo S. Jokubaičio, klientai nori gyventi taip, kaip geriausia jiems patiems, o ne vadovautis draudimo bendrovės nurodymais. Todėl gyvybės draudimo paslauga turi būti sukurta galvojant apie žmones, gyvenimui be baimės.