Įsigalioja nauji Šiaulių banko paslaugų įkainiai ir sąlygos, atnaujintos bendrųjų ir mokėjimo taisyklių redakcijos, atnaujintos naudojimosi paslaugų planais sąlygos
Mieli klientai,
pranešame, kad nuo 2022 m. vasario 1 d. AB Šiaulių banke (toliau - Bankas) įsigalioja nauji sąskaitų, kredito pervedimo, grynųjų pinigų inkasavimo/pristatymo, dokumentinių atsiskaitymų ir garantijų, kredito, faktoringo ir lizingo, mokėjimo kortelių, sąlyginio mokėjimo ir kitų paslaugų įkainiai. Taip pat atnaujintos Banko bendrųjų paslaugų teikimo taisyklių, Mokėjimo paslaugų teikimo taisyklių redakcijos, pakeistos Naudojimosi paslaugų planais sąlygos. Jūsų patogumui išsamius pokyčius pateikiame prieduose:
Paslaugų įkainiai ir atnaujintos sąlygos privatiems klientams
Paslaugų įkainiai ir atnaujintos sąlygos verslo klientams
Klientams, kurie sutinka su atnaujintais Šiaulių banko paslaugų įkainiais ir atnaujintomis sąlygomis, nereikia atlikti jokių veiksmų. Klientai, nesutinkantys su pakeitimais, turi teisę nutraukti banko sąskaitos, mokėjimo kortelės išdavimo ar kitos paslaugos, kuri susijusi su pakeičiamais įkainiais, sutartį, kaip tai reglamentuota Šiaulių banko paslaugų teikimo bendrosiose taisyklėse, iki skelbiamų pokyčių įsigaliojimo dienos apie tai raštu informuodami Šiaulių banką. Laikoma, kad klientas sutiko su skelbiamais pakeitimais, jeigu jis iki pakeitimų įsigaliojimo dienos Šiaulių bankui nepraneša, kad su jais nesutinka.
Kilus klausimų, kreipkitės tel. 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337), el. paštu info@sb.lt arba iš anksto užsiregistruokite ir atvykite į Šiaulių banko skyrių.
Jūsų
Šiaulių bankas