Šiaulių bankas klientus aptarnauja tiek nuotoliniu būdu, tiek skyriuose
Mieli klientai,
Primename, kad finansinius reikalus tvarkyti galite jums patogiu būdu:
- Prisijungę prie savo interneto banko ar mobiliosios programėlės galite susitvarkyti visus kasdienius reikalus.
- Kilus klausimų ar norint pasitarti - kviečiame kreiptis į mus tel. 1813 arba el. paštu info@sb.lt.
- Jei norite išsigryninti ar įnešti grynuosius pinigus į savo sąskaitą – kviečiame naudotis bankomatais. Primename, kad klientams, turintiems mokėjimo korteles, susietas su paslaugų planais „Tradicinis“, „Maksimalus“ ir „Jaunimui“ –pinigų išgryninimas visuose Lietuvos ir užsienio bankomatuose yra nemokamas. Taip pat įnešti ar išgryninti pinigus galima UAB „Perlo paslaugos“ terminaluose.
- Norėdami atvykti į skyrių – būtinai iš anksto užsiregistruokite telefonu 1813 arba internetu, žemėlapyje pasirinkus norimą skyrių.
Vykstantiems į klientų aptarnavimo skyrių primename – galėsime priimti tik iš anksto užsiregistravusius klientus, dėvinčius apsauginę kaukę, respiratorių ar kitą veido apsaugos priemonę. Taip pat rekomenduojama dėvėti apsaugines pirštines. Skyriuose yra laikomasi visų galiojančių saugumo reikalavimų.
Jeigu kyla klausimų, kviečiame skambinti mums tel. 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337) ar rašyti el. paštu info@sb.lt.
Jūsų
Šiaulių bankas