Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI
  • Naujienos
  • Šiaulių banko tikslas - kokybiškas klientų aptarnavimas

Šiaulių banko tikslas - kokybiškas klientų aptarnavimas

Geras aptarnavimas susideda iš daugybės didelių ir mažų detalių. Siekiame, kad Šiaulių banko klientai visuomet būtų aptarnaujami kokybiškai, o Banko padaliniuose jaustųsi jaukiai ir patogiai. Todėl nuolat ties tuo dirbame! Šiuo metu jau esame atnaujinę 21 klientų patarnavimo padalinį įvairiuose Lietuvos miestuose ir miesteliuose.

Atsižvelgdami į klientų poreikius ir lūkesčius, išlaikome platų klientų aptarnavimo tinklą visoje Lietuvoje, taip pat neatsisakome grynųjų pinigų operacijų bei valiutos keitimo paslaugų.

Taip pat neseniai pristatėme naująjį Šiaulių banko įvaizdį, kuris išryškina stipriąsias banko savybes – artimą ryšį su klientu, atvirumą ir lankstumą.

Ne veltui pagal 2018 m. „DIVE Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimo rezultatus, Šiaulių bankas yra pirmas Lietuvoje pagal klientų aptarnavimo kokybę.

Apie tai, kaip Šiaulių bankas aptarnauja klientus, pasakoja Šiaulių banko darbuotoja Laura, puikiai pažįstanti Banką ir klientų poreikius.