Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
Atsisiųskite „SB draudimas“ mobiliąją programėlę
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI
E-gyvybės vartotojai gali naudoti „SB draudimo“ mobiliąją programėlę
  • Naujienos
  • Slapto pirkėjo tyrimas: pagal gyvą klientų aptarnavimą Šiaulių bankas – geriausias Lietuvoje

Slapto pirkėjo tyrimas: pagal gyvą klientų aptarnavimą Šiaulių bankas – geriausias Lietuvoje

Klientus, užsukančius į banko padalinį, geriausiai Lietuvoje aptarnauja Šiaulių bankas, atskleidė tyrimų bendrovės „Dive Lietuva“ užsakymu atlikto slapto pirkėjo tyrimo rezultatai. Šiaulių bankas pasiekė 100 proc. gyvo klientų aptarnavimo kokybės rodiklį – tai geriausias rezultatas tarp šešių tyrime dalyvavusių bankų ir 3,4 proc. punktais lenkia bankų sektoriaus gyvo aptarnavimo vidurkį, kuris siekė 96,6 procento.

„Visuomet stengėmės būti arčiau kliento: tiek banko skyrių gausa, tiek banko specialistų mūsų klientams siūlomais sprendimais. Šiaulių bankui – tai geriausias įmanomas klientų aptarnavimo įvertinimas. Banke jau ne vienerius metus naudojame klientų aptarnavimo kokybės standartą, esame pasitelkę veiklos vertinimo, matavimo bei skatinimo sprendimus. Buvome užsibrėžę strateginį tikslą tapti geriausiai klientus aptarnaujančių šalies banku ir to rezultatus matome šiandien – vertinant kliento vizitą banke, buvome įvertinti geriausiai šalyje“, – teigė Šiaulių banko administracijos vadovas Vytautas Sinius.

„Dive Lietuva“ duomenimis, antroje vietoje, vertinant aptarnavimo kokybę apsilankius banko skyriuje, buvo „Citadele” bankas (99,8 proc.), trečioje – SEB bankas (99,1%). Toliau rikiavosi Medicinos bankas (95,5%), „Luminor“ bankas (94,1%) ir „Swedbank“ (91,3%).

Tyrime buvo vertinami įvairūs klientų aptarnavimo kriterijai – banko padalinio aplinka, aptarnaujančio darbuotojo išvaizda, kontakto užmezgimas, kliento poreikių išsiaiškinimas, bendravimo įgūdžiai, pasiūlymo pateikimas ir argumentavimas, ar klientui siūloma papildomų paslaugų bei vizito pabaiga.

Vertinant pokalbį su banko specialistu telefonu, Šiaulių bankas užėmė trečiąją poziciją, gavęs 99 proc. įvertinimą ir 1 proc. punktu nusileidęs SEB bankui (100 proc.) bei 0,1 punkto – „Citadele” bankui (99,1 proc.). Nuo šių bankų atsiliko „Luminor“ bankas (91,7%), „Swedbank“ (86,2%) ir Medicinos bankas (78,9%). Bankų sektoriaus vidurkis siekė 92,6 procento.

„Dive Lietuva“ duomenimis, Šiaulių bankas į geriausiai Lietuvoje klientus aptarnaujančių bankų trejetuką patenka jau paskutinius šešerius metus, kuomet atliekami slapto pirkėjo tyrimai – nuo pat 2017 metų.

Slapto pirkėjo tyrimą „Dive Lietuva“ atliko 2022 metų lapkričio-gruodžio mėnesiais. Klientų aptarnavimo kokybė buvo vertinama „Citadele“ banke, „Swedbank“, SEB banke, Medicinos banke, „Luminor“ banke ir Šiaulių banke.