Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
Atsisiųskite „SB draudimas“ mobiliąją programėlę
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI
E-gyvybės vartotojai gali naudoti „SB draudimo“ mobiliąją programėlę
  • Naujienos
  • Pagalba ištikus finansiniams sunkumams

Pagalba ištikus finansiniams sunkumams

Suprantame, kad finansinius sunkumus numatyti nelengva, todėl Šiaulių banko privatiems klientams siūlome laikiną išeitį, padėsiančią lengviau atsistoti ant kojų.

Tokiu atveju, jeigu:

įstatymų ir Banko numatyta tvarka galite kreiptis į mus dėl laikino kredito įmokų atidėjimo.

Kviečiame susipažinti su kiekvienos kredito rūšies galimu atidėjimo laikotarpiu:

Kredito rūšis

Atidėjimo laikotarpis

Būsto kreditas

iki 12 mėnesių

Nekilnojamo turto kreditas

iki 12 mėnesių

Automobilių lizingas

iki 6 mėnesių

Vartojimo kreditas

iki 6 mėnesių

Dėmesio! Toks įmokų atidėjimas yra tik laikinas sprendimas, todėl prašome įsivertinti arba pasitarti su banko ekspertu dėl kredito įmokų atidėjimo būtinybės.

Sąlygos ir patarimai

Kuriam laikotarpiui atidėti įmokų mokėjimą?

Pirmiausia kreipkitės į banką. Kiekviena situacija yra analizuojama individualiai ir sprendimai pritaikomi prie kliento poreikių ir situacijos.

Nepamirškite, kad tai laikinas problemos sprendimo būdas, nes atidėta suma bus padalinama visam likusiam sutarties terminui ir padidės kitos būsimos įmokos arba prasitęs sutarties terminas.

Ar atidėjus kredito įmokas galėsiu visiškai nieko nemokėti?

Ne, įmokų atidėjimo metu jums nereikėtų mokėti kredito įmokų, tačiau reikėtų mokėti kredito palūkanas. Kokią dalį mėnesinės  įmokos sudaro palūkanos, galite matyti interneto banke arba mokėjimų grafike, kuris buvo pateiktas pasirašant sutartį (jei sudaryta Vartojimo kredito ar lizingo sutartis), taip pat paskambinus 1813.

Kaip kredito įmokų atidėjimas atsispindės mano kredito istorijoje?

Jeigu laikotės visų kredito įmokų atidėjimo sąlygų, atidėjimas neturi įtakos kredito istorijai.

Kada reikia kreiptis į banką?

Iškart, kai tik įtariate, kad galite susidurti su finansiniais sunkumais. Net jei šiuo metu finansinių sunkumų neturite, bet žinote apie, pavyzdžiui, planuojamas prastovas, etatų mažinimą, darbdavio turimus finansinius sunkumus ir pan., geriau pasitarkite iš anksto. Kuo anksčiau kreipsitės, tuo daugiau galimybių surasti abiem pusėms priimtiną sprendimą.

Kaip kreiptis į banką?

Pirmiausiai susisiekite su mumis jums patogiausiu būdu – skambinkite 1813 (+370 37 301337 skambinant iš užsienio), rašykite el. p. [email protected] arba susisiekite per interneto banką.

Prašymą dėl kredito įmokų atidėjimo galite pateikti raštu, siunčiant el. laišką į [email protected] arba per interneto banką. Prašyme nurodykite priežastį, dėl kurios kreipiatės ir, jei įmanoma, įrodymus dėl darbo netekimo, pajamų sumažėjimo arba kitų priežasčių.

Atkreipkite dėmesį, kad kredito įmokas reiktų mokėti iki kol negausite patvirtinimo, kad Jūsų prašymas dėl kredito įmokų atidėjimo yra patvirtintas.

Primename, kad pasirašyti prašymus galite „Dokobit“ pagalba.