Interneto bankas
Interneto bankas
BETA
Lizingo sutarčių informacija
Lizingo sutarčių sudarymas

Elektroninių dokumentų pasirašymas Dokobit portale

Kviečiame susipažinti su informacija apie Šiaulių banko ir mūsų antrinių įmonių klientams pateikiamų el. dokumentų pasirašymą Dokobit portale. Šį portalą naudojame el. dokumentų keitimuisi su klientais, pasirašymui ir tikrinimui. Atkreipkite dėmesį, kad dokumentų, gautų iš Šiaulių banko, pasirašymas – nemokamas.

1. Kvietimas pasirašyti dokumentą

El. paštu gausite kvietimą pasirašyti dokumentą elektroniniu parašu. Siuntėjo adresas: notifications@dokobit.com

El. laiške peržvelkite pateiktą informaciją ir spauskite „Peržiūrėti ir pasirašyti“. Iškart būsite nukreipti į Dokobit portalą.

2. Prisijungimas prie Dokobit portalo

Jeigu paskyros dar neturite, jums pirmiausiai reikės užsiregistruoti portale.

Registracijai pasirinkite vieną iš tapatybės patvirtinimo būdų:

  • Jeigu naudojatės mobiliuoju parašu, įveskite savo telefono numerį bei asmens kodą ir spauskite „Tęsti“. Įsitikinkite, jog matomas kontrolinis kodas sutampa su kodu matomu jūsų telefono aparato ekrane, spauskite „Gerai“, įveskite savo sPIN1 (arba sPIN) kodą ir vėl spauskite „Gerai“.
  • Jeigu naudojatės Smart-ID priemone (jums reikės kvalifikuoto lygio Smart-ID paskyros, apie tai daugiau informacijos galite rasti čia), įveskite savo asmens kodą ir spauskite „Tęsti“. Įsitikinkite, jog matomas kontrolinis kodas sutampa su kodu matomu jūsų išmaniojo įrenginio ekrane, spauskite „Patvirtinti“ ir įveskite savo PIN1.
  • Jeigu naudojatės lustine asmens tapatybės kortele ar USB laikmena, pasirinkite lustinę kortelę ar USB laikmeną išdavusią šalį, neužilgo pasirodysiančiame lange pasirinkite savo sertifikatą ir įveskite PIN kodą.

Patvirtinus tapatybę, jūsų paprašys įvesti savo el. pašto adresą, jį pakartokite, pažymėkite, jog sutinkate su Dokobit taisyklėmis bei privatumo politika, spustelėkite „Registruotis“.

Jeigu jau turite paskyrą portale, jums reikės tik prisijungti. Pasirinkite vieną iš prisijungimo būdų, atitinkamai užpildykite reikiamus duomenis, spauskite „Prisijungti“ ir atlikite kitus prisijungimui reikalingus veiksmus, priklausomai nuo pasirinktos priemonės.

Jeigu jau turite paskyrą portale, bet dokumentu su jumis pasidalino su kitu jums priklausančiu el. pašto adresu, galite dokumentą atsidaryti ir pasirašyti nemokamai jau egzistuojančioje savo paskyroje. Jeigu vis tik pasirinksite registruoti naują paskyrą, jums reikės įsigyti mokamą planą.

Pasirinkite vieną iš tapatybės patvirtinimo būdų, atitinkamai užpildykite reikiamus duomenis, spauskite „Tęsti“ ir atlikite kitus tapatybės patvirtinimui reikalingus veiksmus, priklausomai nuo pasirinktos priemonės.

Pasirinkite paskyrą, kurią norite naudoti šio dokumento pasirašymui ir spauskite „Prisijungti“ arba registruokite naują mokamą paskyrą.

Jeigu pasirinksite registruoti naują paskyrą, dokumentui pasirašyti jums reikės įsigyti mokamą planą. Norėdami užregistruoti naują paskyrą, įveskite savo el. pašto adresą, jį pakartokite, pažymėkite, jog sutinkate su Dokobit taisyklėmis bei privatumo politika, spustelėkite mygtuką „Registruotis“.

3. Dokumento pasirašymas

Jeigu prie portalo prisijungėte prieš tai spausdami nuorodą gautame kvietimo el. laiške, tuomet dokumentas jums bus atvertas iš karto prisijungus prie portalo.

Jeigu jungėtės prie portalo įprastu būdu, reikiamą pasirašyti dokumentą pasirinkite iš savo dokumentų sąrašo ir spustelėkite ant jo.

Susipažinkite su pateiktu dokumentu (tai padaryti galite slinkdami langą žemyn). Taip pat galite ir parsisiųsti pradinį dokumentą peržiūrai spustelėdami pilkos rodyklės piktogramą dešiniajame viršutiniame dokumento lange.

Norėdami pasirašyti dokumentą, tinklalapio apačioje (skirsnyje „4. Veiksmai“) pasirinkite vieną iš pasirašymo būdų, atitinkamai užpildykite reikiamus duomenis, spauskite „Pasirašyti“ ir atlikite kitus pasirašymui reikalingus veiksmus, priklausomai nuo pasirinktos priemonės.

4. Veiksmai po dokumento pasirašymo

Atlikę visus dokumento pasirašymo veiksmus, matysite jau pasirašytą dokumentą. Jį galite parsisiųsti, tinklalapio apačioje, skirsnyje „4. Veiksmai“ paspaudus „Parsisiųsti pasirašytą dokumentą“.

Bankas automatiškai gaus informaciją apie jūsų atliktus veiksmus, pasirašytus dokumentus, todėl papildomai siųsti pasirašyto dokumento nereikia.

Pasirašius dokumentą, Bankas atliks prašymo/paslaugos užsakymo veiksmus. Labai rekomenduojame parsisiųsti pasirašytą dokumentą ir išsaugoti savo kompiuteryje. Daugiau informacijos apie el. parašą ir naudojimąsi Dokobit portalu galite rasti čia.

5. Norite pateikti ir pasirašyti dokumentą bankui?

Naudojantis Dokobit portalu galite sukurti el. dokumentą, jį pasirašyti ir pateikti Bankui. Jeigu jau turite paskyrą portale, pirmiausia reikės prisijungti.

Pasirinkite vieną iš prisijungimo būdų, atitinkamai užpildykite reikiamus duomenis, spauskite „Prisijungti“ ir atlikite kitus prisijungimui reikalingus veiksmus, priklausomai nuo pasirinktos priemonės.

Jeigu paskyros dar neturite, jums ją reikės užsiregistruoti portale.

Registracijai pasirinkite vieną iš tapatybės patvirtinimo būdų:

  • Jeigu naudojatės mobiliuoju parašu, įveskite savo telefono numerį bei asmens kodą ir spauskite „Tęsti“. Įsitikinkite, jog matomas kontrolinis kodas sutampa su kodu matomu jūsų telefono aparato ekrane, spauskite „Gerai“, įveskite savo sPIN1 (arba sPIN) kodą ir vėl spauskite „Gerai“.
  • Jeigu naudojatės Smart-ID priemone (jums reikės kvalifikuoto lygio Smart-ID paskyros, apie tai daugiau informacijos galite rasti čia), įveskite savo asmens kodą ir spauskite „Tęsti“. Įsitikinkite, jog matomas kontrolinis kodas sutampa su kodu matomu jūsų išmaniojo įrenginio ekrane, spauskite „Patvirtinti“ ir įveskite savo PIN1.
  • Jeigu naudojatės lustine asmens tapatybės kortele ar USB laikmena, pasirinkite lustinę kortelę ar USB laikmeną išdavusią šalį, neužilgo pasirodysiančiame lange pasirinkite savo sertifikatą ir įveskite PIN kodą.

Patvirtinus tapatybę, jūsų paprašys įvesti savo el. pašto adresą, jį pakartokite, pažymėkite, jog sutinkate su Dokobit taisyklėmis bei privatumo politika, spustelėkite „Registruotis“.

Pasirinkite vieną iš tapatybės patvirtinimo būdų, atitinkamai užpildykite reikiamus duomenis, spauskite „Tęsti“ ir atlikite kitus tapatybės patvirtinimui reikalingus veiksmus, priklausomai nuo pasirinktos priemonės.

 

Dokumentą pasirašymui galite įkelti paspaudę nuorodą „Įkelti dokumentą“. Keliami dokumentai turėtų būti pdf formatu. Patį dokumentą reikėtų kelti arba užvelkant jį arba paspaudus nuorodą „Įkelti“.

Sėkmingai įkėlus dokumentą būsite iš karto nurodyti kaip pasirašantis asmuo. Tam, kad Bankas gautų pranešimą apie Jūsų atliktus veiksmus, pridėkite prie dalyvių ir Banką, nurodant dalyvį, pagal elektroninio pašto adresą kc@sb.lt. Parašo tipą nurodykite "Prieiga". Pageidaujant galima išsiųsti žinutę Bankui, aktyvavus atitinkamą nustatytą ir užpildžius žinutės laukelį.

Atlikus šiuos veiksmus spauskite „Tęsti“

Dar kartą patikrinkite įkeltą dokumentą (tai padaryti galite slinkdami langą žemyn).

Norėdami pasirašyti dokumentą, tinklalapio apačioje (skirsnyje „4. Veiksmai“) pasirinkite vieną iš pasirašymo būdų, atitinkamai užpildykite reikiamus duomenis, spauskite „Pasirašyti“ ir atlikite kitus pasirašymui reikalingus veiksmus, priklausomai nuo pasirinktos priemonės.

Atlikę visus dokumento pasirašymo veiksmus, matysite jau pasirašytą dokumentą. Jį galite parsisiųsti, tinklalapio apačioje, skirsnyje „4. Veiksmai“ paspaudus „Parsisiųsti pasirašytą dokumentą“.

Bankas automatiškai gaus informaciją apie jūsų atliktus veiksmus, pasirašytus dokumentus, todėl papildomai siųsti pasirašyto dokumento nereikia.

 

Pasirašius dokumentą, Bankas atliks prašymo/paslaugos užsakymo veiksmus. Labai rekomenduojame parsisiųsti pasirašytą dokumentą ir išsaugoti savo kompiuteryje. Daugiau informacijos apie el. parašą ir naudojimąsi Dokobit portalu galite rasti čia.