Įtraukti labiau
Įtraukti labiau
- Paslaugų prieinamumo vystymas
- Įsitraukę darbuotojai
Siekiame teikti patogias, įperkamas ir visam savo klientų ratui, nepriklausomai nuo jų gyvenamosios vietos ar skaitmeninių įgūdžių, prieinamas paslaugas bei kviesti darbuotojus aktyviai prisidėti prie organizacinės kultūros formavimo. Norėdami įtraukti labiau, ESG strategijoje išskiriame dvi prioritetines kryptis – paslaugų prienamumo vystymas ir įsitraukę darbuotojai.
Paslaugų prieinamumo vystymas
Vizija
Būti banku, kuris teikia patogias, įperkamas ir suprantamas paslaugas visam savo klientų ratui.
Tikslai
Prisidėti prie smulkaus verslo vystymo ekosistemos kūrimo | Kurti specializuotus bankinius produktus | Užtikrinti aptarnavimo kanalų prieinamumą nacionaliniu mastu |
Iniciatyvos
Įsitraukę darbuotojai
Vizija
Būti banku, kurio kultūrą aktyviai formuoja visi darbuotojai.
Tikslai
Stiprinti aktyvų ir įvairiapusišką darbuotojų įtraukimą į banko kultūros formavimą | Užtikrinti nuolatinio tobulėjimo galimybes | Puoselėti visapusišką darbuotojų gerbūvio aplinką |
Iniciatyvos
Šiaulių banko ESG strategijoje apibrėžta kiekvienos srities vizija, matuojami progreso rodikliai, vykdomi ir kuriami numatyti veiksmai ir iniciatyvos.
Tvarumo ataskaita
Daugiau informacijos apie su tvarumu susijusią mūsų veiklą ir tikslus rasite Šiaulių banko tvarumo ataskaitoje. Šį ataskaita kartu yra AB Šiaulių banko finansinės ataskaitos dalis. Ją atnaujiname kartą per metus.