Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI

Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip prisijungti prie programėlės, jei neturiu Smart-ID?
  1. Esu Lietuvos, Latvijos, Estijos pilietis:

    Google Play ar App Store parduotuvių į savo išmanųjį įrenginį atsisiųskite Smart-ID nemokamą programėlę ir patvirtinę tapatybę m. parašu, asmens tapatybės kortele, susikurkite Smart-ID paskyrą. Plačiau čia;

    Jeigu m. parašo neturite - užsiregistruokite ir atvykite į bet kurį Banko skyrių ir ten Jums bus sukurta ir aktyvuota Smart-ID paskyra.

  2. Nesu Lietuvos, Latvijos, Estijos pilietis:

    Šiuo metu Jūs negalite susikurti Smart-ID paskyros. Aktyviai dirbame ir greitu metu suteiksime galimybę ją susikurti, užsiregistravus ir atvykus į bet kurį Šiaulių banko padalinį. 

Kaip prisijungti prie programėlės, jei neturiu m. parašo?

Jei esate pilnametis Lietuvos Respublikos pilietis, turintis SIM kortelę, kreipkitės į savo mobiliojo ryšio operatorių m. parašui gauti. Plačiau apie m. parašą čia.

Kaip prisijungti prie programėlės, jei neturiu galimybės susikurti Smart-ID paskyros arba negaliu gauti m. parašo?

Prisijunkite prie naujos interneto banko mobiliosios versijos telefone, kurią rasite adresu e.sb.lt. Interneto banko dizainas prisitaikys prie jūsų naudojamo įrenginio ir galėsite patogiai atlikti veiksmus.

Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie mobiliosios programėlės, kai naudoju Smart-ID Basic paskyrą?

Jums reikia patvirtinti sutikimą naudotis šia patvirtinimo priemone.
Sutikimą galite patvirtinti:

  • Paskambinę tel. 1813 ir identifikavę savo tapatybę;
  • Užsiregistravę ir atvykę į bet kurį Banko skyrių.
Kokia kalba galiu naudoti programėlę?

Programėlė palaikoma lietuvių, anglų ir rusų kalbomis.

Kokie reikalavimai taikomi mano įrenginio operacinei sistemai, kad galėčiau naudotis programėle?

Ne senesnė nei Android v5.1 arba iOS v9.0 operacinės sistemos versija.

Ar programėlėje pasiekiami sukurti mokėjimo ruošiniai?

Pasirinkus atlikti mokėjimą ir gavėjo lauke suvedus bent tris simbolius, jums pasiūlomas sąrašas gavėjų iš nesenai atlikto mokėjimo, sukurtų mokėjimo ruošinių ar gavėjų.

Kaip nustatyti Pagrindines sąskaitas bei mokėjimo korteles ir jų eiliškumą programėlėje?

Programėlėje matote Pagrindines sąskaitas tas, kurios nustatytos kaip pagrindinės Interneto banke. Norint sąskaitas ir jų tvarką pakeisti pagrindiniame programėlės lange, prisijunkite prie Interneto banko, sąskaitų nustatymuose pasirinkite sąskaitas rodyti nustatyta tvarka, pasirinkite kokia tvarka norite jas matyti ir nustatymus išsaugokite. Pagrindinė kortelė bus ta, kuri yra susieta su sąskaita, kuri nustatyta kaip pagrindinė.

Ar galiu programėlėje atsisiųsti išrašą?

Taip, mobiliojoje programėlėje galite atsisiųsti išrašą už einamąją dieną, už šį arba praėjusį mėnesį. Paspauskite ant sąskaitos kortelės, pasirinkite „Atsisiųsti išrašą“ ir pasirinkite laikotarpį.

Kiek laiko trunka aktyvi sesija, kai neatsijungiu nuo programėlės?

Kai per 5 (penkias) minutes neatliekami jokie veiksmai programėlėje, aktyvi sesija uždaroma.

Kas gali prisijungti prie programėlės?

Programėlės paslaugomis gali naudotis prie jos prisijungę Interneto banko naudotojai. Prisijungti prie programėlės gali tie naudotojai, kurie jungiasi su Smart-ID arba M. parašu (mobiliuoju parašu).

Kokias funkcijas galima atlikti programėlėje?
  • Prisijungimas su „Smart-ID“ arba mobiliuoju parašu;
  • Greitasis prisijungimas su piršto atspaudu arba veido atpažinimu, jei naudojate įrenginį su IOS operacine sistema bei susikurtu PIN kodu;
  • Informacija apie sąskaitų likučius ir rezervuotas sumas;
  • Greitas pinigų pervedimas į savo sąskaitas;
  • Paprasti mokėjimai į kitus bankus;
  • Momentiniai mokėjimai į bankus, kurie priima tokio tipo mokėjimus;
  • Mokėjimai iš ruošinių, gavėjų arba nesenai atliktų mokėjimų įvedus tik tris raides gavėjo laukelyje;
  • Valiutos keitimas;
  • Pranešimai (angl. „push notification“) apie įplaukas, nurašymus, atmestus mokėjimus, nepasirašytus mokėjimus, gautas e. sąskaitas ir neapmokėtas e. sąskaitas, operacijas, kurios laukia pasirašymo, gautus pranešimus, pritaikytą valiutos antkainį, atsiskaičius asmenine kortele ES ir EEE šalyje kita valiuta nei eurai;
  • Išrašo peržiūra;
  • Programėlė lietuvių, anglų ir rusų kalbomis;
  • Automatinis programėlės išjungimas (sesijos uždarymas) po neaktyvaus laiko tarpo;
  • Patogi sąskaitos pasidalinimo ( angl. share) funkcija;
  • Įjungti/išjungti tamsųjį režimą (angl. „dark mode“);
  • Peržiūrėti mokėjimo kortelės informaciją ir valdyti jos funkcijas;
  • Vienu kartu patvirtinti daugiau kaip vieną mokėjimą;
  • Atšaukti mokėjimą, kai jis yra atliktas banko ne darbo metu;
  • Peržiūrėti kreditų ir indėlių informaciją;
  • Persijungti į interneto banką be papildomo prisijungimo;
  • Peržiūrėti, skaityti, rašyti pranešimus.

Programėlė yra nuolat vystoma. Būsimose jos versijose pasiūlysime dar platesnį funkcijų sąrašą.

Kokie operacijų įkainiai ir vykdymo laikai?

Programėlėje pasirašytos operacijos vykdomos analogiškai kaip ir Interneto banko operacijos bei rodomos Interneto banko ir mobiliosios programėles operacijų sąrašuose ar sąskaitos išraše. Mobiliąja programėle atliktoms operacijoms taikomi tie patys banko įkainiai bei galioja tie patys operacijų vykdymo laikai kaip ir Interneto banke.