Kaip pradėti naudotis nauja mobiliąja programėle?

Mobiliąja programėle naudotis gali Šiaulių banko klientai, kurie naudojasi Interneto banko paslauga ir turi Smart-ID ar mobilaus parašo tapatybės patvirtinimo priemones.

Atsisiųskite naują Šiaulių banko mobiliąją programėlę iš Google Play ar App Store parduotuvės nemokamai. Sėkmingam naudojimuisi jums reikės interneto, ir išmaniojo įrenginio (telefono ar planšetės), kuriame įdiegta ne senesnė nei Android v5.1 arba iOS v9.0 operacinė sistema.

Rekomenduojame įrenginyje taip pat turėti gamintojų palaikomą „Mozilla Firefox“, „Google Chrome“, „Windows Edge“ ar „Safari“ naršyklę.

Nemokamą programėlę galite atsisiųsti:

Jeigu, prieš pradedant naudotis programėle, norite pirmiausiai susipažinti su jos veikimu -  tai galite padaryti programėlės prisijungimo lange pasirinkę programėlės DEMO versiją

Kad naudotis mobiliąja programėle būtų dar paprasčiau, pirmą kartą prisijungus prie programėlės su tapatybės patvirtinimo priemonėmis (Smart-ID ar m. parašu), būsite paprašyti sugalvoti 4 skaitmenų PIN kodą, su kuriuo galėsite kitą kartą prisijungti dar greičiau. Taip pat greitam prisijungimui galėsite naudoti piršto atspaudą arba veido atpažinimo funkciją, jei naudojate įrenginį su iOS operacine sistema.

Ką daryti jeigu iki šiol nesinaudojote Interneto banko paslauga?

Kviečiame užsiregistruoti ir atvykti į bet kurį Šiaulių banko klientų aptarnavimo skyrių visoje Lietuvoje ir sudaryti Interneto banko paslaugos sutartį. Su savimi turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą – pasą arba asmens tapatybės kortelę.