Šiaulių banko klientams – dar patogesnis aptarnavimas
Nuo šių metų Šiaulių banko klientai turi dar vien pasirinkimą, kaip nori būti aptarnauti. Nuo sausio 1 d. ima veikti nuotolinis klientų identifikavimas telefonu.
Klientų aptarnavimas telefonu (arba nuotolinis Kliento identifikavimas) – tai galimybė susitvarkyti pagrindinius finansinius klausimus paskambinus mums telefonu 1813.
Jums paskambinus telefonu 1813 ir išsirinkus norimą paslaugą mes paprašysime jūsų identifikuoti savo tapatybę su viena iš pasirinktų identifikavimo priemonių: Smart-ID, Mobiliuoju parašu, PIN+SMS arba Kodų generatoriumi.
Sėkmingai patvirtinus savo tapatybę, jums telefonu gali būti teikiamos šios paslaugos:
- Informacija apie sąskaitos likutį, kredito sutartį, interneto banko naudotojo vardą;
- Interneto banko aktyvavimas/ slaptažodžio atstatymas;
- Kontaktinių duomenų atnaujinimas;
- Mokėjimo kortelės užsakymas ir siuntimas paštu, paštu išsiųstos mokėjimo kortelės aktyvavimas;
- Mokėjimo kortelės limito keitimas;
- Mokėjimo kortelės pakeitimas ją praradus/ pametus ir kt. atvejais;
- Sąskaitos tuo pačiu numeriu tik kita valiuta atidarymas;
- SMS banko paslaugos užsakymas/ nutraukimas/ koregavimas;
- Sąskaitų priskyrimas ir teisių suteikimas interneto banke;
- Sąskaitos uždarymas (kuomet nėra įsiskolinimo ir sąskaitoje nėra lėšų);
- E. sąskaitos užsakymas/ atsisakymas;
- Paslaugų plano užsakymas/ atsisakymas/ keitimas;
- Saugumo programos užsakymas/ atsisakymas;
- Rinkodaros sutikimai;
- Indėlio sutarties pratęsimo/nepratęsimo sąlygų pakeitimas;
- Su jūsų turimomis paslaugomis susijusių klausimų konsultavimas.
Paskambinus, tačiau nepasirinkus automatinio identifikavimo, klientai bus aptarnaujami įprastai, konsultuojant bendriniais klausimais arba pristatant banko paslaugas.
Daugiau informacijos apie paslaugą rasite paspaudę čia.