Naujienos

2020-03-25
Dėl visuotino akcininkų susirinkimo organizavimo pakeitimų
Atsižvelgiant į karantino režimą Šiaulių bankas pranešė apie š. m. kovo 31 d. visuotinio akcininkų susirinkimo pakeitimus.
2020-03-23
Kviečiame finansinius reikalus tvarkyti nuotoliniu būdu ir į skyrių vykti tik užsiregistravus
Vertindami COVID-19 grėsmę ir imdamiesi prevencinių veiksmų, norime užtikrinti jūsų ir darbuotojų saugumą, todėl kviečiame finansinius reikalus tvarkyti nuotoliniu būdu ir nevykti į klientų aptarnavimo skyrius.
2020-03-23
Šiaulių bankas ištiesia pagalbos ranką Respublikinei Šiaulių ligoninei
Reaguodamas į koronaviruso protrūkį, Šiaulių bankas skiria 50 tūkst. eurų paramą Respublikinei Šiaulių ligoninei. Lėšas numatoma panaudoti pagrindiniams ligoninės poreikiams koronaviruso plitimui suvaldyti – reikiamai medicininei įrangai, asmeninėms apsaugos priemonės įsigyti.
2020-03-19
Pagalba ištikus finansiniams sunkumams
Suprantame, kad finansinius sunkumus numatyti nelengva, todėl Šiaulių banko klientams siūlome laikiną išeitį, padėsiančią lengviau atsistoti ant kojų.
2020-03-18
Klientams mokėjimo korteles per paštą pristatysime nemokamai
Jūsų patogumui - mokėjimo korteles per paštą Lietuvoje pristatysime nemokamai. Naują ar keičiamą mokėjimo kortelę galite užsisakyti prisijungę prie interneto banko arba paskambinę mums 1813 (užsakant debeto mokėjimo kortelę).
2020-02-28
Šiaulių banko 2019 m. rezultatus lėmė didėjusios finansavimo apimtys ir klientų aktyvumas
„Finansiniai rezultatai – puikus banko įdirbio ir nuoseklaus augimo atspindys, įrodantis tinkamai pasirinktas strategines kryptis.
2020-02-11
Slapti pirkėjai geriausiai aptarnaujančiu Lietuvos banku įvardijo Šiaulių banką
Slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad bendras Lietuvos bankų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės rodiklis pernai siekė 82,7 proc. – per metus jis smuko 6,3 proc. punkto. Lyderio pozicijas antrus metus iš eilės išlaikė Šiaulių bankas, kurio aptarnavimo kokybės rodiklis gerokai viršijo bankų sektoriaus vidurkį.
2020-01-02
Šiaulių banko tikslas - kokybiškas klientų aptarnavimas
Geras aptarnavimas susideda iš daugybės didelių ir mažų detalių. Siekiame, kad Šiaulių banko klientai visuomet būtų aptarnaujami kokybiškai, o Banko padaliniuose jaustųsi jaukiai ir patogiai. Todėl nuolat ties tuo dirbame! Šiuo metu jau esame atnaujinę 21 klientų patarnavimo padalinį įvairiuose Lietuvos miestuose ir miesteliuose.
2019-12-30
Šiaulių bankas stiprina pinigų plovimo prevencijos kontrolę
Lietuvos banko (LB) valdyba, išnagrinėjusi tikslinio Šiaulių banko inspektavimo ataskaitos išvadas, skyrė 880 tūkst. Eur baudą ir įpareigojo Šiaulių banką pašalinti nustatytus pažeidimus ir trūkumus.
2019-12-26
Šiaulių bankas jau trečius metus tęsia draugystę su Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažu
Sausio mėnesį lietuviai, kaip ir visas pasaulis, laukia bene svarbiausio metų autosporto renginio – Dakaro ralio. Jau netrukus Saudo Arabijos smėlynuose prasidėsiančios varžybos iš dalyvių reikalauja itin kruopštaus pasiruošimo, treniruočių ir planavimo.
Siekdami užtikrinti geriausią jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus.
Sužinoti daugiau
Nesutinku