Atnaujintos paslaugų teikimo bendrosios taisyklės, taip pat Elektroninių paslaugų teikimo bei Naudojimosi paslaugų planais sąlygos
Mieli Klientai,
Pranešame, kad nuo 2023 m. rugpjūčio 1 d. visiems klientams įsigalioja nauja Šiaulių banko paslaugų teikimo bendrųjų taisyklių (toliau - Taisyklės) versija. Pagrindiniai pakeitimai susiję su Taisyklių punktais, kuriuose:
- siekiant mažinti veikloje suvartojamo popieriaus kiekius, įtraukta skaitmenizuoto dokumentų pasirašymo galimybė, naudojant elektroninius įrenginius (planšetes);
- papildytas Taisyklių 6.12 p. suteikiantis teisę Bankui stabdyti paslaugų teikimą, jei klientas be teisėto pagrindo atlieka/gauna atsiskaitymus už sandorius, kuriuose nedalyvauja, arba lėšos gaunamos/pervedamos subjektams, kurie sandoryje nedalyvauja t. y. mokėjimai vykdomi/gaunami už trečiąją šalį;
- pridėta, kad Bankas turi teisę su Klientu susijusią pasikeitusią informaciją (kontaktus, asmens dokumentų informaciją, mirties fakto informaciją ir kt.) tikrinti viešuosiuose registruose, jei tokia galimybė Bankui yra sudaryta;
- Taisyklės papildytos nauju punktu, dėl Kliento prašymo atskleisti Banko paslaptį sudarančią informaciją nuotolinio ryšio priemonėmis;
- atlikti kiti pakeitimai, aiškiau detalizuojantys paslaugų teikimą.
Nauja Taisyklių versija (galioja nuo 2023 08 01)
Lyginamasis Taisyklių dokumentas
Taip pat pranešame, kad nuo 2023 m. liepos 20 d. įsigalioja nauja Elektroninių paslaugų teikimo sąlygų (toliau - Sąlygos) versija. Pagrindiniai pakeitimai susiję su 1.16 Sąlygos punktu, kuriame papildyta, kad:
- kodas iš PIN kodų kortelės nebebus naudojamas kaip Tapatybės patvirtinimo priemonė, tačiau įvedami nauji įrankiai tapatybei nustatyti;
- jungiantis prie Šiaulių banko interneto banko su Mobile-ID arba Smart-ID saugumo priemonėmis, vietoje Šiaulių banko interneto banko vartotojo slaptažodžio bus prašoma įvesti vartotojo asmens kodą;
- prisijungti prie Šiaulių banko interneto banko bus galima naudojantis mobiliojoje programėlėje sukurtu vartotojo profiliu, panaudojant Šiaulių banko interneto banko vartotojo biometrinius duomenis (veido atvaizdą, arba piršto antspaudą) arba mobiliojoje programėlėje vartotojo sukurtą greito prisijungimo PIN.
Nauja Sąlygų versija (galioja nuo 2023 07 20)
Kartu peržiūrėtos ir Naudojimosi paslaugų planais sąlygos, kurios įsigalioja nuo 2023 m. rugpjūčio 1 d. Joms įsigaliojus ir pakeitus senąjį paslaugų planą į naują, pastarasis bus pradėtas taikyti per 2 d. d. (anksčiau galiojo tik nuo ateinančio mėn. 1 d.). Taip pat atlikti kiti tikslinamieji sąlygų atnaujinimai, neturintys įtakos Klientų paslaugų teikimui.
Nauja Naudojimosi paslaugų planais sąlygų versija (galioja nuo 2023 08 01)
Lyginamasis dokumentas verslo klientams
Klientams, kurie sutinka su atnaujinta Taisyklių ir/ar Sąlygų versija, nereikia atlikti jokių veiksmų. Klientai, nesutinkantys su Taisyklių ir/ar Sąlygų pakeitimais, turi teisę nutraukti paslaugos, kuri susijusi su pakeičiamais Taisyklių/ Sąlygų punktais, sutartį, kaip tai reglamentuota šiuo metu galiojančiose Taisyklėse, iki skelbiamų pokyčių įsigaliojimo dienos, apie tai raštu informuodami Šiaulių banką. Laikoma, kad klientas sutiko su skelbiamais pakeitimais, jeigu jis iki pakeitimų įsigaliojimo dienos Šiaulių bankui nepraneša, kad su jais nesutinka.
Kilus klausimų, kreipkitės tel. 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337), el. paštu info@sb.lt arba užsiregistruokite ir atvykite į Šiaulių banko klientų aptarnavimo skyrių.
Jūsų
Šiaulių bankas