Banko sąskaitų įkainiai
1. Sąskaitos atidarymas |
nemokamai |
2. Sąskaitos tvarkymas1 (išskyrus nerezidentus ir MPT)2 |
1,00 EUR/mėn. |
3. Sąskaitos uždarymas3 |
6 EUR |
4. Kliento atstovo atstovavimo dokumentų tikrinimas4 |
3,00 EUR |
5. Duomenų patikra, identifikuojant Klientą nerezidentą |
200,00 EUR |
6. Lėšų administravimo mokestis, kai pasibaigus dalykiniams santykiams, klientas nepersiveda lėšų į kitas sąskaitas |
0,05 % (min. 0,70 EUR) |
7. Sąskaitos išrašo pateikimas: |
|
7.1. Banko padaliniuose5: |
|
7.1.1. dienos |
0,50 EUR |
7.1.2. mėnesio |
1,50 EUR |
7.1.3. ketvirčio |
3,00 EUR |
7.1.4. metų |
9,00 EUR |
7.2. Interneto banke |
nemokamai už paskutinius 5 metus |
7.3. Mobiliojoje programėlėje |
nemokamai už paskutinius 6 mėnesius |
1 Komisinis atlyginimas nurašomas nuo Kliento Sąskaitos (taikoma kiekvienai Kliento turimai Sąskaitai) nepriklausomai nuo atliekamų / neatliekamų operacijų kiekvieno mėnesio paskutinę dieną. Jei lėšų Komisiniam atlyginimui nurašyti nepakanka, Bankas šį Komisinį atlyginimą (ar jo dalį) nurašo bet kada vėliau, kai bet kurioje Kliento Sąskaitoje atsiranda lėšų. Komisinis atlyginimas netaikomas vertybinių popierių operacijų / taupymo / depozitinėms sąskaitoms.
2 Nerezidentams taikomas sutartinis įkainis už sąskaitos tvarkymą, taip pat Bankas turi teisę reikalauti iš Kliento (nerezidento) depozito (užstato) visam banko sąskaitos sutarties galiojimo laikotarpiui.
3 Komisinis atlyginimas netaikomas, jei Klientas turi Sąskaitą Banke ilgiau nei 6 mėnesius arba Sąskaita yra pagrindinė mokėjimo sąskaita (žr. „Paslaugų planai“).
4 Komisinis atlyginimas taikomas už Kliento atstovo atstovavimo dokumento patikrinimą ir (jei reikalinga) atstovo priskyrimą prie Kliento sąskaitos (-ų) valdymo, kad būtų galima atstovui pateikti informaciją, dokumentus, sudaryti sandorius ar atlikti kt. leidžiamus veiksmus.
5 Privačiam klientui pageidaujant, Sąskaitos išrašas Banko padalinyje pateikiamas nemokamai vieną kartą per mėnesį. Išrašas pagal Kliento pasirinkimą gali būti pateikiamas už ne daugiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų laikotarpį iki kreipimosi dienos arba per prieš tai buvusį kalendorinį mėnesį.