Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI

Smart-ID

Kas yra „Smart-ID“?

„Smart-ID“– tai paprasta ir saugi tapatybės patvirtinimo priemonė, leidžianti patogiai naudotis elektroninėmis paslaugomis:

„Smart - ID“ programėlę galima nemokamai atsisiųsti į savo išmanųjį telefoną ar planšetę.

Ko reikia norint naudotis „Smart-ID“?

Kodėl verta naudoti „Smart-ID“ programėlę?

Užbaigę registraciją, galite iškart programėle naudotis. Jei norite naudoti „Smart-ID“ keliuose išmaniuosiuose įrenginiuose, atsisiųskite programėlę į kiekvieną iš jų atskirai ir užregistruokite savo paskyrą.

Atkreipkite dėmesį į PIN kodą, kurį tvirtinate! Įvedus vos vieną PIN1 kodą jau duodamas sutikimas mokėjimo operacijai kortele,  prieigos prie interneto banko sutikimui ar patvirtinamas kitas veiksmas, ir tam ne visuomet reikės papildomai įvesti PIN2 kodą.

Svarbi dalis užtikrinant maksimalų priemonių saugumą, yra mokėjimas saugiai jomis naudotis. Tai apsunkina tretiems asmenims pasinaudoti programinėmis technologijų silpnybėmis, vartotojų patiklumu, inercija, nedėmesingumu detalėms ir taip sėkmingai išvilioti pinigus.

Pasitikrinkite, ar žinote, kaip saugiai naudotis ir išvengti klaidų naudojantis „Smart-ID“: https://www.smart-id.com/quiz/

Kaip pradėti naudotis „Smart-ID“?

Norėdami naudotis nemokama „Smart-ID“ programėle, atsisiųskite ją iš „Google Play“ arba „App Store“ parduotuvių:

Parsisiųsti iš Google Play Parsisiųsti iš App Store

Norėdami susikurti „Smart-ID“ paskyrą, vadovaukitės žemiau pateiktomis instrukcijomis.

Lietuvoje galima naudotis dviejų tipų „Smart-ID“ paskyromis:

„Smart-ID“ paskyra
Klientui, patvirtinus tapatybę Mobile-ID, bei sėkmingai baigus paskyros registraciją, yra sukuriamas „Smart – ID“, kuris laikomas kvalifikuotu elektroniniu parašu (kaip Mobile-ID, stacionarusis E. parašas - asmens tapatybės kortelė, USB laikmena). Šią priemonę naudoti galima bankų internetinėse bankininkystėse bei elektroninių paslaugų portaluose, kurie integruoti į „Smart-ID“ tinklą. „Smart-ID“ programėlėje naudojamas baltas fonas. 

„Smart-ID Basic“ paskyra
Klientui atvykus į Banko skyrių yra sukuriamas „Smart – ID Basic“, kuris laikomas nekvalifikuotu elektroniniu parašu. Šią priemonę naudoti galima aukščiau paminėtų bankų internetinėje bankininkystėje. Jungiantis pirmą kartą, būtinas papildomas kliento sutikimas naudoti šią priemonę. „Smart-ID Basic“ programėlėje naudojamas žalias fonas.

Klientai naudotis „Smart-ID Basic“ priemone galės tada, kai patvirtins savo sutikimą naudotis šia tapatybės patvirtinimo priemone. Tai galima padaryti dviem būdais:

Išsami informacija, kaip naudotis „Smart-ID“, pateikiama instrukcijoje.

Kilus klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 (+370 37 301 337, jei skambinate iš užsienio) arba atvykti į asirinktą Šiaulių banko padalinį.