Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI

Įmonės vertybinių popierių apskaita

Planuojate savo bendrovės akcijų ar obligacijų emisiją, o gal rengiatės perleisti įmonės akcijas? Mes siūlome operatyvias vertybinių popierių apskaitos paslaugas.

Esame vieni iš šių paslaugų rinkos lyderių, sukaupę daugiau nei 30 metų patirties. Apskaitos paslaugas teikiame daugiau nei 800 akcinių bendrovių ir uždarųjų akcinių bendrovių.​​

Teikiant apskaitos paslaugas mes:

Susidomėjote?

Vertybinių popierių apskaitos paslaugas pradedame teikti per
1 darbo dieną po Kliento pažinimo procedūros atlikimo.

Užpildykite užklausą ir mes su Jumis susisieksime.

Pildyti užklausą

Kam reikalinga vertybinių popierių apskaita:
Akcinėms bendrovėms

Visoms akcinėms bendrovėms (AB) yra privaloma dviejų lygių vertybinių popierių apskaita. Tai reiškia, kad vertybiniai popieriai turi būti registruojami ir apskaitomi centriniame vertybinių popierių depozitoriume NASDAQ CSD SE (centriniame depozitoriume) ir vertybinių popierių apskaitos paslaugas teikiančioje įmonėje.

Bendrovei (emitentui) pasirašius emitento įgaliotinio sutartį su AB Šiaulių banku, atstovaujame emitentą centriniame depozitoriume, kur atidarome vertybinių popierių registravimo sąskaitą – bendrovės vertybiniams popieriams suteikiamas tarptautinis ISIN kodas.

Kad vertybiniai popieriai būtų įregistruojami centriniame depozitoriume, visi vertybinių popierių savininkai privalo būti sudarę asmenines investicinių paslaugų teikimo sutartis, o išleisti vertybiniai popieriai pervedami ir saugojami jų asmeninėse vertybinių popierių sąskaitose, atidarytose vertybinių popierių apskaitos paslaugas teikiančiose įmonėse.

Prieš atidarant sąskaitą centriniame depozitoriume, bendrovė turi atlikti privalomą Kliento pažinimo procedūrą: pateikti dokumentus apie bendrovę ir galutinius naudos gavėjus.

Emitento įgaliotinis pagal bendrovės poreikius parengia ir bendrovei pateikia jos vertybinių popierių, apskaitomų įvairiose vertybinių popierių apskaitos įmonėse, savininkų sąrašą ir kitais klausimais atstovauja bendrovę centriniame depozitoriume.

Uždarosioms akcinėms bendrovėms

Uždarosioms akcinėms bendrovėms (UAB) dviejų lygių vertybinių popierių apskaita nėra privaloma, tačiau dažnai pasirenkama, jeigu į bendrovę investuoja fondai, vertybinius popierius norintys laikyti savo vertybinių popierių apskaitos paslaugas teikiančioje įmonėje (depozitoriume) ar dėl kitų priežasčių.

UAB akcijų apskaita gali būti tvarkoma ir vienu lygiu – vien tik vertybinių popierių tvarkymo paslaugas teikiančioje įmonėje. Centrinio depozitoriumo paslauga nėra privaloma.

Pagal su UAB vadovu pasirašytą vieno lygio vertybinių popierių apskaitos sutartį bendrovės vertybinių popierių savininkams atidaromos vertybinių popierių sąskaitos ir pateikiami išrašai. Patiems vertybinių popierių savininkams sutarčių pasirašyti nereikia.

Pagal sutartį taikomas mėnesinis aptarnavimo mokestis ir sandorių registravimo mokestis, kuris yra individualus ir priklauso nuo paslaugų apimties. Kitų mokesčių nėra. ISIN kodas vertybiniams popieriams nesuteikiamas, o akcijos negali būti perkeltos į vertybinių popierių savininkų sąskaitas kitose vertybinių popierių apskaitos paslaugas teikiančiose įmonėse.

Paslaugai suteikti paprašysime pateikti: